باتری

می توان گفت تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی واحد های پزشکی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و ... با میزان حساسیت بالایی که بنا به ارتباط مستقیم با حیات و سلامت انسان ها دارند؛ مهمترین مجموعه برای برخورداری از سیستم های برق مناسب، پایدار و بدون وقفه هستند.
بدین معنی که نه تنها نباید لحظه ای برق این سیستم ها قطع گردد، بلکه می بایست بدون نوسان، اختلال یا تغییر (کاهش/افزایش) ولتاژ باشند.
روند جاری عملیات درمان در مراکز درمانی از روشنایی و تهویه مطبوع گرفته تا سیستم های انفورماتیک درون بخش ها مورد ساپورت دستگاه های یو پی اس مناسب توان مصرفی و مشخصات مربوطه قرار میگیرد. به عنوان مثال در صورت قطع جریان برق حتی پمپ های برقی آب نیز  از کار خواهند افتاد. ارتباطات درونی یا بیرونی کاهش خواهد یافت و  بیماران بخش های اضطراری قادر به فراخوندن تیم پزشکی نخواهند شد.
عدم وجود یو پی اس ممکن است در عملکرد و دقت دستگاه ها خلل ایجاد کرده و یا موجب آسیب به آنها بگردد که هزینه های  مالی و جانی زیادی در برخواهد داشت.​​​​​​​

برای انتخاب دستگاه متناسب نیاز تجهیزات کارشناسان فیدار نیرو داوطلب مشاوره و راهنمایی می باشند، کافیست از طرق مختلف زیر با ایشان ارتباط برقرار کرده یا فرم ثبت سفارش را پر نمایید.

اختلال در برق از دغدغه های دندانپزشکان مطرح می باشد، وقفه در پروسه درمان با توجه به محدودیت زمان بی حسی و یا خونریزی عملکرد پیوسته یونیت دندانپزشکی، کمپرسور و دستگاه OPG را بسیار حائز اهمیت می نماید. درغیر اینصورت، عمل دچار وقفه و یا شکست خواهد شد.​​​​​​​

دستگاه های سونوگرافی، تجهیزات موجود در اتاق احیا،بخش مراقبت های ویژه، آی‎ سی ‎یو و سی‎ سی‎ یو ، دستگاه های ام ‎آر‎آی، سی‎تی‎ اسکن از جمله مواردی است که در همه مراکز درمانی وجود دارد و حائز اهمیت بالایی می باشند. ​​​​​​​با توجه به امکان تاثیر  منفی نویز بر کیفیت تصاویر خروجی دستگاه ها، مدل های Double Conversion به طور قطع مورد استفاده قرار میگیرد.

بر هیچکس پوشیده نیست که اتاق عمل  حساس ترین بخش بیمارستان ها بوده و الزامیست که کلیه شرایط اضطرار در آن در نظر گرفته شده  به طوریکه دارای بالاترین امکانات و مدرنترین تجهیزات باشند که یو پی ای هاس مختص خود را می طلبد.​​​​​​​

در آزمایشگاه ها به کمک UPS تجهیزاتی همچون ترتیب سنج ها، کروماتوگرافی مایع و گازی، انکوباتور، سل کانتر، الایزا ریدر، اسپکترو فوتو متر، کروماتوگرافی بهترین عملکرد و بالاترین دقت در سنجش را خواهند داشت.بدین صورت با استفاده از ایزولاسیون گالوانیک یو پی اس های مختص آزمایشگاه بردن میزان اعتبار ثبت داده ها را بالا خواهند برد ​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید